MENÜ

A rendelés szünetel!

Kedves vásárlóink, a rendelés betegség miatt átmenetileg (2024. 11. 20. - 11. 30. -ig) szünetel. Ha ezen időszak alatt rendel könyvet, a rendszer leveszi ugyan az állományból, küld egy rendszerüzenetet és félreteszi Önnek, de a fizetés és szállítás részleteit csak november 30-a után tudjuk megbeszélni és a könyvet postázni, ha akkor is még igényt tart rá. (Tehát a könyv már az Öné, de csak később tudjuk elküldeni.) Ez ügyben e-mailben fogok jelentkezni. Megértésüket köszöni az oldal kezelője.

split

Kosár

A belépést követően, az antikházunk kínálatának áttekintése során az Ön által kiválasztott tételek a kosarába kerülnek.

A könyvekből egy-egy példányunk van.

A kosár tartalma tételenként törölhető, a szállítási cím megváltoztatható, valamint a rendeléséhez megjegyzés is fűzhető. Kérem, ha tudja, melyik Foxpost automatába kéri a könyvet, a megjegyzés rovatban ezt mindjárt rögzítse. Ez esetben is töltse ki azonban a szállítási címet, mert arra számlázási címként szükségünk lesz.

Amennyiben Ön adóalany, és a számlánkat el tudja számolni, kérem, hogy az adószámát is rögzítse a megjegyzés rovatban.

A Megrendel gombra kattintással rendeléséről azonnal érte­sül­ünk. Először a rendszer automatikusan küld egy e-mailt Önnek, amelyben megerősíti a megrendelést. Ezután pedig kollégánk veszi fel Önnel a kapcsolatot, ismertetve a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos részleteket.

További információk

Kosár tartalma

125 éves a Magyar Vasút bekerült a kosarába, vissza az előző oldalra'
split
Szerző:
Petrik Ottó - Szegő Ferenc (szerk.)
Kiadó:
MAOVE
Kiadás éve: 1971
Kiadás helye: Bp.

A magyarországi vasúttörténet kezdetei a 16. századig nyúlnak vissza, amikor a történelmi Magyarország területén élő német bányászok meghonosították a fából készült nyompályát, a vasúti pálya elődjét. 1827-1828 között kísérletek folytak a pest-kőbányai lebegő vasúttal, de a lóvasúti technológia a hagyományos szállítás konkurenciája miatt nem bizonyult jövedelmezőnek. 1836-ban a király vasútépítéseket lehetővé tevő törvényt fogadott el, ezt követően heves vita alakult ki az országgyűlésen, hogy a Duna jobb- vagy bal oldali partján épüljön meg a két fővárost összekötő vasútvonal. Végül a pesti oldal mellett érvelők kerültek ki győztesen. 1844-ben kezdődött meg a Pestről induló vasútvonal építése, és a mai Magyarország területén az első vonalat Pest és Vác között 1846. július 15-én nyitották meg. 1847-ben már a Pest–Szolnok 99 km hosszúságú szakasz is elkészült. A vasút hamar gyors fejlődésnek indult, a 19. század ipari forradalmának az egyik legjelentősebb tényezője lett. A vasúthálózat teljes hossza jelenleg 7297 kilométer. A magyarországi vasúthálózat összeköttetésben áll más európai hálózatokkal, személy- és teherszállítás terén szolgáltatásokat nyújt nekik. Jó állapotban.


split

Oldalunkon lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra, de visszatérő vevőinknek a gyors és egyszerű rendelés végett a regisztráció ajánlott.

Rendelés

Összesen: 1 könyv / 5 000 Ft. + postaköltség

Szállítási cím

Átvétel módja Info

Rendeléssel kapcsolatos megjegyzése

split