Kosár
A belépést követően, az antikházunk kínálatának áttekintése során az Ön által kiválasztott tételek a kosarába kerülnek.
A könyvekből egy-egy példányunk van.
A kosár tartalma tételenként törölhető, a szállítási cím megváltoztatható, valamint a rendeléséhez megjegyzés is fűzhető. Kérem, ha tudja, melyik Foxpost automatába kéri a könyvet, a megjegyzés rovatban ezt mindjárt rögzítse. Ez esetben is töltse ki azonban a szállítási címet, mert arra számlázási címként szükségünk lesz.
Amennyiben Ön adóalany, és a számlánkat el tudja számolni, kérem, hogy az adószámát is rögzítse a megjegyzés rovatban.
A Megrendel gombra kattintással rendeléséről azonnal értesülünk. Először a rendszer automatikusan küld egy e-mailt Önnek, amelyben megerősíti a megrendelést. Ezután pedig kollégánk veszi fel Önnel a kapcsolatot, ismertetve a fizetéssel és a szállítással kapcsolatos részleteket.
Kosár tartalma
A Tisza mentén benépesedett Szolnok évszázadok óta szárazföldi utak csomópontja, egyben jelentős tiszai átkelőhely – kereskedelmi tranzitállomás. A legendás Szolnoki Járműjavítónak a története is egybeesik a hazai vasútépítés históriájával. A hazai vasútépítés 1846 őszén kezdődött az első, Pest és Vác, majd a második, Pest és Szolnok között lerakott vasútvonal által – utóbbit 1847. szeptember 1-én avatták fel ünnepélyesen. Ennek megnyitását közvetlenül követő időszakban a vasúti járművek karbantartása nem igényelt nagy javítóbázist, ezért Szolnokon csak egy, a fűtőházzal egyesített kis fiókműhelyt építettek fel az Indóház szomszédságában. Ez volt a legelső szolnoki vasúti járműjavító. Évek múltán azonban, amikor megnyílt a Szolnok–Debrecen (1857) és a Szolnok–Arad (1858) vasútvonal, szükségessé vált egy minden tekintetben méretesebb és felszereltebb javítóbázis létrehozása az immáron vasúti gócpont szerepét is betöltő Szolnokon. 1856-ban tehát a Tiszavidéki Vaspálya Társaság megkezdte a jelenlegi, a kezdeti bázis létrejöttét követően máig folyamatosan bővülő Szolnoki Járműjavító megépítését. Jó állapotban.
Az I. világháború elkeseredett lövészárokcsatáiban edződött német katonák 1916. szeptember közepén érdekes zajra figyeltek fel a francia Flers-Courcelette település mellett húzódó állásaikban. A szokásos tüzérségi támadást követően nem rohamozó gyalogság, hanem csikorgó lánctalpak zaja és motorzúgás közepette a láthatáron közel 50 bukdácsoló, páncélozott monstrum tűnt fel. Vajon hogyan lett a bukdácsoló „fémdobozból" egy gázturbinával meghajlott, közel 70 km/h-val száguldó és közben éjszaka is pontos lövéseket leadni képes harcjármű? Hogyan változott a használatuk? Mit láthatott, érezhetett egy harckocsizó a világtörténelem eddigi legnagyobb páncélosütközetében? Megannyi érdekes kérdés, melyekre könyvünkből választ kap az érdeklődő olvasó.
A harcjárműnek világában történő eligazodást részletgazdag számítógépes illusztrációk, színes ábrák és a haditechnikával még csak most ismerkedők számára is könnyen érthető nyelvezet segíti. Szép állapotban.
Oldalunkon lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra, de visszatérő vevőinknek a gyors és egyszerű rendelés végett a regisztráció ajánlott.