Böngésző

VISSZA A CSOPORTHOZ

Közgazdaságtan Menedzsment, menedzserképzés, marketing

Könyv: Médiaszereplés felsőfokon
Médiaszereplés felsőfokon - 1. Kép

Médiaszereplés felsőfokon

Szerző: Michael Barratt
Kiadó: Bagolyvár Kiadó Kft.
Kiadás éve: 2001
Kiadás helye: Bp.
Oldalszám: 156
Fordító: Doubravszky Sándor, Jánossy Ilona
Sorozat: Kommunikáció

Mit tenne, ha most odalépne Önhöz egy riporter, és felkérné egy élő adásba menő tévéinterjúra – méghozzá egy szakmai előmenetelét meghatározó kérdésben? Örülne, ha garantáltan profi teljesítményt tudna nyújtani? Michael Barratt könyvéből, akit a szakma az egyik legtapasztaltabb üzleti médiaszakemberként ismer, segítséget kaphat ehhez. Megtudhatjuk például: hogyan építsünk kapcsolatot a média világának embereivel; miért kell odafigyelnünk másokra; hogyan „csináljuk” saját magunknak a hírverést; hogyan készüljünk fel, és ennek miért elengedhetetlen része a gyakorlás; hogyan keltsünk megfelelő benyomást az emberekben; hogyan kezeljük a kényes témájú interjúkat és a konfrontációt. A szerző szilárdan hisz abban, hogy minden interjúra való felkérés – lehetőség arra, hogy növeljük ismertségünket, szakmai presztízsünket és nem utolsó sorban, vagyonunkat. Jó állapotban.    

KOSÁRBA TESZEM Ár: 2 000Ft.-
ELŐZŐ KÖVETKEZŐ