KATEGÓRIÁK

Böngésző

Közgazdaságtan Menedzsment, menedzserképzés, marketing, coaching

VISSZA A CSOPORTHOZ
Könyv: Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve
Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve - 1. Kép

Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve

Szerző: Peggy Carlaw - Vasudha Kathleen Deming
Kiadó: Z-Press
Kiadás éve: 2005
Kiadás helye: Miskolc
Oldalszám: 193
Fordító: Németh Anikó Annamária

Rövid, egyszerű és szórakoztató szituációs gyakorlatok az ügyfélszolgálat munkatársai, kereskedők és mindenki számára, aki ügyfelekkel foglalkozik. Mi lesz az eredménye ezeknek, az egy idő után rutinszerűvé váló gyakorlatoknak?
Segítséget adnak az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatba kerülő szakembereknek a pozitív hozzáállás elsajátításához, a szóbeli érintkezés és a kommunikáció egyéb formái hatékonyságának fokozásához, megannyi ötletet adva többek között a problémás ügyfelekkel való bánásmódhoz is. Miután elvégezték a gyakorlatokat egy valamiben már biztos mérföldekkel a konkurenciái előtt lesz. Ez pedig az ügyfélszolgálat. Szép állapotban.  

Ár: 10 000Ft.-
split